پارتيشن شيشه اي

صنايع شيشه دربيران به عنوان يكي از پيشگامان صنعت شيشه، با تكيه بر سابقه اي 35 ساله و بهره مندي از نيروهاي كارآمد و تجهيزات فوق مدرن، مفتخر است در خصوص مشاوره، طراحي و اجراي كليه امور مربوط به شيشه در خدمت طراحان، مهندسان، كارفرمايان و مشتريان محترم باشد. داراي گواهينامه استاندارد سيستم مديريت كيفيت ISO 9001:2008

پارتيشن شيشه اي

۱۱ بازديد

پارتيشن شيشه اي

پارتيشن شيشه اي همواره يك بحث بزرگ و سردرگمي در بين مديران بوده است.برخي از مديران احساس مي كنند كه بالاترين بهره وري از يك تيم را مي توان با جداسازي آنها، به طوري كه هيچ اختلال از ديگر هم تيمي وجود به دست آورد. در حالي كه برخي مديران معتقدند، محيط سالم و تعاملي براي بهره وري حداكثر است

پارتيشن شيشه اي را مي توان به عنوان يك اسم و يا به عنوان يك فعل استفاده كرد. به عنوان يك اسم، آن را معمولا به يك مانع فيزيكي بين فضاها مي توان اشاره كرد پارتيشن شيشه اي امروزه در جداسازي فضاهاي داخلي,ديوارهاي معمول جاي خود را به مرور به ديوارهاي جدا كننده داده اند.

امكان استفاده بيشتر از نور طبيعي,ايجاد فضايي كاملا كاربردي,هزينه نگهداري پايين,عمر بسيار بالا در كنار زيبايي كه فقط مختص پارتيشن شيشه اي است همگي باعث شده اند تا تقاضا براي اجراي پارتيشن شيشه اي روز به روز بيشتر از قبل باشد.

طيف بسيار گسترده يراق آلات,شيشه و پروفيل هاي صنايع شيشه دربيران به ما در برطرف كردن نياز مشتري در پارتيشن شيشه اي به كامل ترين شكل ممكن كمك شاياني مي كند.

پارتيشن شيشه اي و انواع آن

پارتيشن شيشه اي را از نظر عايق مي توان به دو دسته تك جداره و دو جداره تقسيم بندي كرد:

پارتيشن هاي تك جداره از پروفيل آلومينيوم به عنوان اسكلت يا فريم كار استفاده مي شود.اين فريم ها بسته به نياز و درخواست مشتري مي توانند در عرض هاي مختلفي مورد استفاده قرار بگيرند.بعد از قرار گيري فريم هاي در جاي خود از يك لايه شيشه سكوريت به عنوان پوشش فضاي بين فريم ها استفاده مي شود.اين پارتيشن ها مي توانند كاملا بدون فريم باشند!

در پارتيشن شيشه اي دو جداره نيز از آلومينيوم به عنوان فريم استفاده ميشود با اين تفاوت كه از شيشه دو جداره به جاي شيشه تك جداره استفاده مي شود.پارتيشن هاي دو جداره تا 70 درصد از نفوذ صداي مزاحم به داخل اتاق و بالعكس جلوگيري مي كنند.جنس فريم آلومينيوم ,نصب و آب بندي مناسب همگي نقش مهمي در كيفيت پارتيشن هاي دو جداره دارند.

مزيت پارتيشن شيشه اي

از محاسن پارتيشن شيشه اي مي توان به موارد زير اشاره كرد:

طراحي منحصر به فرد

طراحي انعطاف پذير و كاربردي براي استفاده از شيشه هاي تك و دو جداره و منحني

قابليت استفاده از شيشه هاي 8 , 10 و 12 ميليمتري

نصب و سريع و آسان

در پارتيشن شيشه اي امكان استفاده از شيشه هاي مات شونده به جاي شيشه هاي معمولي فضاي مدرن كاري شما را كامل تر ميكند.

 

رزومه كاري ما در زمينه اجراي پارتيشن شيشه اي معرف كيفيت كار ما است.

پارتيشن شيشه اي به شما اجازه ميدهد كه با صرف حداقل هزينه,بيشترين و كاربردي ترين فضا را در محيط كارتان در اختيار بگيريد.استفاده از با كيفيت ترين نوع شيشه و يراق آلات در كنار طيف وسيعي از طرح و شكل به شما كمك مي كند تا دقيق همان فضايي را كه در ذهن داريد در محيط كارتان نيز داشته باشيد.پارتيشن هاي شيشه اي دربيران بنا به نياز شما مي توانند تك جداره يا دو جداره باشند.داشتن سطح يكپارچه اي از شيشه كه قابليت انتقال نور را دارد دركنارخاصيت عايق بودن آن در برابر صدا از مزاياي پارتيشن شيشه اي مي باشد

پارتيشن شيشه اي امكان چاپ طرح ها را دارا مي باشد كه با توجه به محيط و سليقه مشتريان ارائه مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.