درب اتوماتيك

صنايع شيشه دربيران به عنوان يكي از پيشگامان صنعت شيشه، با تكيه بر سابقه اي 35 ساله و بهره مندي از نيروهاي كارآمد و تجهيزات فوق مدرن، مفتخر است در خصوص مشاوره، طراحي و اجراي كليه امور مربوط به شيشه در خدمت طراحان، مهندسان، كارفرمايان و مشتريان محترم باشد. داراي گواهينامه استاندارد سيستم مديريت كيفيت ISO 9001:2008

درب اتوماتيك

۱۱ بازديد

هنگامي كه شما به دنبال يك ورودي كارآمد وجذاب هستيد ما به شما درب اتوماتيك را معرفي مي كنيم. با پيشرفت تكنولوژي و ورود به عصر تكنولوژي انسان با هدف صرفه جويي در زمان و انرژي به استفاده از سيستم هاي هوشمند در زندگي خود تمايل پيدا كرده است.

درب اتوماتيك يكي از اولين قدم ها در هوشمند سازي محيط اطراف استفاده از درب اتوماتيك در محيط هاي تجاري، اداري و حتي مسكوني مي باشند. امروزه ميليون ها نفر در سرتاسر جهان از مزيت هوشمندسازي درب هاي ساختماني بهره مي برند. درب اتوماتيك ممكن است يك گزينه مفيد و يا يك راه حل براي فضاهاي داخلي و يا خارجي براي يك پروژه ساختماني باشد. درب اتوماتيك به طرز محسوسي نگاهي به زمينه هاي تجاري و محيط هاي كاري را افزايش مي دهد و همچنين براي ساختمان هاي اداري، مراكز خريد، هتل ها، رستوران ها و غيره بسيار ايده آل هستند. درب اتوماتيك با طراحي فوق مدرن و به روزي كه دارد حداقل فضا را در محيط اشغال مي كند. استفاده حداكثر از نور نيز يكي ديگر از Geze با برند slim drive مزيت هاي مهم سيستم درب اتوماتيك مي باشد و همچنين ارتفاع بسياركم اپراتورهاي درب اتوماتيك ازسري slim drive به طراحان در خلق فضائي مدرن تر كمك مي كند.

ار پركاربردترين انواع درب اتوماتيك مي توان به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره نمود.

 

 

 

درب اتوماتيك شامل انواع زير مي باشد:

1.درب اتوماتيك لولايي: نصب و راه اندازي آسان با قابليت به روز رساني

2.درب اتوماتيك كشويي: طراحي مدرن و ظريف با اشغال حداقل فضا

3.درب اتوماتيك چرخشي: براي ورودي ساختمان هاي بزرگ و شاخص،تر

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد