هندريل هاي شيشه اي

صنايع شيشه دربيران به عنوان يكي از پيشگامان صنعت شيشه، با تكيه بر سابقه اي 35 ساله و بهره مندي از نيروهاي كارآمد و تجهيزات فوق مدرن، مفتخر است در خصوص مشاوره، طراحي و اجراي كليه امور مربوط به شيشه در خدمت طراحان، مهندسان، كارفرمايان و مشتريان محترم باشد. داراي گواهينامه استاندارد سيستم مديريت كيفيت ISO 9001:2008

هندريل هاي شيشه اي

۹ بازديد

هندريل شيشه اي يك ايده خلاقانه است كه ضمن ايجاد زيبايي بيشتر سبب مي شود كه انعطاف پذيري افزايش يافته و هزينه ها كمتر شود. هندريل شيشه اي خطر ناشي از سقوط را به حداقل مي رساند. اين سبك از نرده هاي شيشه اي قابليت سفارشي سازي داشته و از استانداردهاي لازم پيروي مي كند.

 

نوع عملكرد هندريل شيشه اي

در صورتي كه از شيشه سكوريت در هندريل شيشه اي استفاده شود عموماً ضخامت شيشه مي بايست بين 8 الي 12 ميليمتر انتخاب شود. براي پايه ها از پروفيل هاي آلومينيومي استفاده مي شود. پروفيل ها بر اساس ارتفاع هندريل ها تعيين مي شود و بايد طبق فاصله هاي معيني در كنار هم قرار بگيرد. پايه ها به بست هاي شيشه گير فيكس مي شود.

گاه نيز از شيشه هاي لمينيت استفاده مي شود و دو شيشه سكوريت با ضخامت 5 و 8 در كنار هم قرار مي گيرد. حداكثر ارتفاع در نرده هاي شيشه بايد 150 سانتي متر باشد. استفاده از گاردهاي محافظ در هندريل شيشه اي بسيار مهم است. براي انتخاب هندريل شيشه اي مناسب نياز است كه يك سري اصول به طور دقيق رعايت شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد